16.03.2013

VBA

The Versatile Blogger


Witam, ku mojego ogromnego zaskoczeniu mój skromny i oszczędny treściowo blog został wczoraj wyróżniony nagrodą Versatile Blogger przez Evana Olcana oraz Lemkowynę na Beskidzie Niskim. Jestem im wdzięczna zarówno za ową nagrodę, jak i czytanie moich blogowych tekstów. Wiem, że są one specyficzne, niekiedy grafomańskie i zbyt dosłowne, a niekiedy trudne i stanowiące jedynie wytwór moich myśli związanych z danym tematem. Nie jest lekko przez nie przebrnąć, dlatego podziwiam i jestem wdzięczna tym, którym jednak się chce.

Oto linki do blogów podmiotów wyróżniających:

Poezja - cząstka samego siebie

Chciałabym wyróżnić następujących bloggerów:

Madeinja i Nastroiki-klimaciki
Agata i Nocne urojenia
Cień Mojego Cienia i To, co najważniejsze
Przeczytałam, że nagroda zobowiązuje do przedstawienia 7 faktów o sobie. W sumie, jeżeli chodzi o moją blogową twórczość to, parafrazując Hannibala Lectera, zajrzyj do akt, w nich są wszystkie odpowiedzi. Mimo to postaram się napisać o sobie coś "nieznanego":

1. Zaczęłam prowadzić tego bloga po odejściu z wortalu pisze-wiersze.pl
2. Nie mam samochodu ani prawa jazdy
3. Mój ulubiony polski film to "Dzień Świra"
4. Mój pies jest spod znaku panny
5. Okropnie denerwuje mnie, jak ktoś "ubiera bluzkę" lub "ubiera spodnie", ponieważ ubrania można na siebie założyć, ubrać można choinkę na święta
6. Nie słodzę herbaty ani kawy
7. Umiem ruszać uszami i zwijać język w trąbkę (a ponoć nie każdy to potrafi).

Jeszcze raz dziękuję za nagrodę i pozdrawiam :-)

3 komentarze:

  1. Przede wszystkim gratuluję wyróżnienia :)
    Dziękuje za wyróżnienie mojej osoby- jestem bardzo mile zaskoczona- dziękuję.Punkty 2,3- również tak mam, a z pt. 7 umiem tylko robić rurkę z języka.
    Trzymam kciuki- niech wena Cię nie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co nie opuszcza, więc nie jest źle :-) Co do dziwnych umiejętności, to wiem, że niektórzy jeszcze potrafią podnosić asymetrycznie brwi, w sensie że podnoszą tylko jedną brew. Ja mimo kilku prób jakoś nie umiem. Nie umiem też gwizdać, więc przy piosenkach głównie wystukuję rytm, mruczę, nucę lub podśpiewuję. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie i wyróżnienie. Podzrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie czasu i energii na zapoznanie się z moimi skromnymi wierszami. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ich dotyczący. :)

Aby formalności stało się zadość, to przypomnę, że kopiowanie wierszy jest zabronione.

Kopiowanie tekstów jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.