26.06.2013

Strona na fb

Jak widać z boku tego bloga i pozostałych blogów, wczoraj założyłam stronę na facebooku związaną z moją działalnością w przestrzeni wirtualnej, która skupia się przede wszystkim właśnie na aktywności w blogosferze. Będę tam umieszczać głównie (lecz nie tylko) informacje o nowych postach na blogach, czyli podobnie tak, jak teraz na pozostałych stronach społecznościowych. Jako osoba bojąca się zmian bardzo długo nie mogłam przekonać się do założenia "fanpejdża" na fb, ale w końcu doszłam do wniosku, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Zatem zapraszam do polubienia mojej nowej strony i przypominam o tym, że można również obserwować moje internetowe poczynania na google plus oraz na twitterze i bloglovin. Jeżeli jesteście ciekawi, co u mnie nowego i przy okazji chcecie pomóc w promocji, to dołączcie do któregoś z moich profili. Korzystając z okazji dodam, że na chomiku w chwili obecnej znajduje się 1,29 GB transferu za free. I nie bójcie się zostawiać komentarzy zarówno na chomiku, jak i na blogach, ja nie gryzę. ;-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcenie czasu i energii na zapoznanie się z moimi skromnymi wierszami. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ich dotyczący. :)

Aby formalności stało się zadość, to przypomnę, że kopiowanie wierszy jest zabronione.

Kopiowanie tekstów jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.