14.10.2013

Kanał na YT

Od jakiegoś czasu nagrywam utwory muzyczne i publikuję je na swoim kanale youtube. Być może nie są one najwyższej jakości, ale i tak jestem z nich dumna, bo to moje własne dzieła. :-) Oto niektóre z nich:

video


video


video


video


Jeżeli macie chęć być na bieżąco z moją amatorską twórczością muzyczną, to możecie zasubskrybować mój kanał youtube oraz dawać oceny mym skromnym dziełom. Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem bardzo mocno początkująca w dziedzinie tworzenia muzyki. Za rady techniczne, dotyczące programów i korzystania z nich, nie obrażę się, a wręcz przeciwnie.

Przypominam o tym, że macie również możliwość polubienia mojej strony na facebooku i obserwowania strony na google plus

To by było na tyle, jeśli chodzi o sprawy organizacyjne. Niedługo opublikuję kolejny wiersz.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcenie czasu i energii na zapoznanie się z moimi skromnymi wierszami. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ich dotyczący. :)

Aby formalności stało się zadość, to przypomnę, że kopiowanie wierszy jest zabronione.

Kopiowanie tekstów jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.