02.12.2015

Tam, gdzie zatrzymał się czas

Odchodzimy zawsze tak pięknie

Po cichu, żeby nie obudzić świata

Gasnąca iskra wśród pożaru życia
Drobna łza wsiąknięta
Gdzieś tam rano w ziemię

I jest już po wszystkim,
Tak nagle

Wiatr otula, kołysze
Chyba czuje, że zabrakło
Chce pocieszyć,
Lecz sam właściwie nie wie kogo

Jedna łza nic nie zmienia
I druga łza też
Płyną zawsze za wolno
I są zbyt przezroczyste

Opowiadają szeptem o wspomnieniu

Chcesz zobaczyć?
Mam miejsce w sercu
Wypełnione pamięcią

5 komentarzy:

  1. Ooo nowy image ;) ładnie

    A wiersz cudowny. Śmierć ma w sobie w pewnym sensie jakiś urok. I to, że odchodzimy tak spokojnie... przynajmniej powinniśmy.
    A płacz na pogrzebie ... nie wiadomo, który jest szczery. Gdzieś kiedyś było (pół żartem), że ktoś zaimprowizowałby swój pogrzeb, żeby zobaczyć ile osób na niego przyjdzie ... a z innej strony zobacz to: https://www.youtube.com/watch?v=V6-0kYhqoRo&feature=youtu.be
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry rytm. Ogólnie to ja Ciebie bardzo lubię Introwertyczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wzajemnie, ja też Cię bardzo lubię. :)

      Usuń
  3. Nie jestem ekspertem, ale dobrze mi się czytało Twój wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem ekspertem, ale dobrze mi się go pisało. :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcenie czasu i energii na zapoznanie się z moimi skromnymi wierszami. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ich dotyczący. :)

Aby formalności stało się zadość, to przypomnę, że kopiowanie wierszy jest zabronione.

Kopiowanie tekstów jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.